pátek 16. června 2017

Unboxing 1/6 2017


Krásný den, moji milí knihomilové! J

I když jsem se dušovala, že si dám s recenzními výtisky i s novými knihami celkově pauzu, protože se dvěma dětmi nebudu stíhat číst, jako dřív, opět jsem své předsevzetí nedodržela. Nejen, že knihy dál nakupuji a měním, ale objednala jsem dva recenzáčky a jeden zamluvila. Dokonce dva z toho jsou pro VašeLiteratura.cz, takže recenze vlastně bude o něco náročnější. Přece jen recenze na blog píšu volněji a nemusím dodržovat určitá pravidla.


První knížku, kterou vám ukážu, jsem vyměnila. Přes Instagram se sledujeme s Katkou z blogu Moje počteníčko, na Instagramu známou jako PočteníčkoKatka. Káťa dávala fotografii, kde nabízela k výměně několik knížek. No a mě zaujala jedna, nad kterou přemýšlím už dlouho – Měsíční svit nad Paříží od Jennifer Robsonové z nakladatelství Jota. A tak jsme se domluvily a knížky si přeposlaly navzájem. J




Jennifer Robsonová – Měsíční svit nad Paříží
Anotace:
Je jaro 1924 a Helena Montagu-Douglas-Parr právě přijíždí do Paříže, aby si zde léčila rozchodem zlomené srdce. Je připravena přijmout opojný půvab Města světel a nechává se vtáhnout do světa ztracené generace a okruhu amerických krajanů, s jejichž podporou nachází odvahu k realizaci svého snu – stát se umělkyní.


Jako Phoenix se Paříž znovu rodí z popela velké války a Helena si uvědomuje, že i ona se mění. Dobrá dívka, kterou kdysi byla, tak svědomitá a poslušná, vědoma si svého místa ve světě, je navždy pryč. Ale teď, když odhodila své staré já, kým se stane a kam patří?



Fascinující historický román o anglické dámě, která vymění svůj usedlý aristokratický život za hypnotizující salony a opojný svět ztracené generace Paříže 20. let 20. století. 



A druhá kniha, kterou vám ukážu, je tradičně na recenzi. Je to výtisk z nakladatelství Domino a obsahuje – jak také u mě jinak – novinku S.J.Bolton – Má ji rád, nemá ji rád. Je to nejnovější thriller od této autorky, jejíž knihy já prostě miluji. Jsou drsné – ale ne moc krvavé, jsou napínavé – a to hodně a jsou prostě skvělé a nepředvídatelné. Doufám, že i tato knížka nebude jiná a splní má očekávání, která jsou v případě Bolton opravdu velká.






Sharon J. Bolton – Má ji rád, nemá ji rád
Anotace:
Doktor Hamish Wolfe je sériový vrah, odsouzený na doživotí za únos a vraždu tří dívek. Zároveň je však velmi pohledný, charismatický a nesmírně přesvědčivý. Dostatečně přesvědčivý na to, aby jeho obdivovatelky uvěřily jeho tvrzení o nevině. A dostatečně pohledný a charismatický na to, aby v něm pisatelky dopisů viděly muže svých snů.

Maggie Roseová je jiná: tvrdá, extravagantní a nesmírně úspěšná advokátka. Ujímá se pouze takových případů, které může vyhrát. Nikdo neví, podle jakého klíče si vybírá, snad se řídí neomylným instinktem.
A právě o její pomoc Hamish nyní usiluje. Chce, aby změnila jeho osud. Maggie váhá, ale pak se rozhodne případ převzít. Je přesvědčená, že šarmu svého nového klienta dokáže odolat. Anebo se poprvé ve své kariéře fatálně mýlí?


Napište mi, zda jste některou z knih už četli a jak se vám líbila. Budu se těšit na vaše komentáře. J
Mějte se krásně a čtěte!


Vaše Sabi J

4 komentáře:

  1. Moc pěkné nové kousky :) Hlavně nový thriller Má ji rád nemá ji rád mě hodně zaujal :) Děkuji za tip a přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy vyzerajú pekne a pútavo, o prvej som už počula, ale druhá je pre mňa novinka :-) Uži si čítanie :-) A inak iba taká malá poznámočka, keď máš v článku čierne písmo, ťažko sa to číta :-( Skús mať všetko rovnakým písmom tou bielou alebo s bielým podkladom, neber to prosím ako kritiku, len ako taký nápad na zlepšenie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Má ji rád, nemá ji rád na mě taky čeká, jsem na knihu moc zvědavá. Měsíční svit nad Paříží mě moc bavil.

    OdpovědětVymazat
  4. Do you need free Twitter Followers?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat