pondělí 7. srpna 2017

Knižní tip 2/8


Milí knihomolové,

je tady další týden a s ním další knižní tip. Tentokrát jsem vybrala skvělý krimiromán, který momentálně čtu a který podle mě zůstal trochu v pozadí. Je z nakladatelství Host, což je pro mě záruka kvalitní četby a výborných krimirománů a thrillerů a tento je nepochybně jedním z nich.




Hlavní hrdinkou je Anna Fekete, mladá vyšetřovatelka, která právě přichází do oddělení vražd. Je jí přidělen problematický kolega, který věčně bojuje s alkoholem a špatnou náladou. Když se objeví první mrtvý, má o zábavu postaráno. Proč zemřela mladá běžkyně ranou z pušky na divoké kachny? Byl to omyl nějakého lovce, nebo chladnokrevná vražda? A proč má mrtvá v kapse podivný medailon?
Bližší informace o knížce najdete ZDE.

Znáte tuto knížku? Jsem v polovině a moc se mi líbí. Proto jsem se rozhodla, že vám ji prostě musím doporučit. :)

S láskou, vaše Sabi!

1 komentář:

  1. Když vycházela, měla jsem zálusk. Potom jsem ji nějak úplně vypustila. Je tolik knih, nedá se to stíhat :))

    OdpovědětVymazat