čtvrtek 31. srpna 2017

Unboxing 2/8


Moji milí knihomolové...

...ano, díváte se správně. Rovnou čtyři balíky my dorazily včera ráno poštou. Něco jsem očekávala, ale tolik? No koukala jsem, jako blázen. Jednu knížku jsem totiž objednala den před tím a hned další den jsem ji tu měla. To se mi snad ještě nestalo. Ta největší bedna není pro mě, ale pro děti, ovšem knížka se v ní schovává také... a ostatní? :)



První balík přišel z Grady, která poslala nádhernou velikou knihu o mateřství. Je to úplná novinka a spoluautorem je gynekolog-porodník z Českých Budějovic. Knížku mám jako dárek pro svou sestřenici, která čeká první miminko, tak doufám, že se jí bude líbit. 
Na anotaci můžete kouknout ZDE.

 

Další balíček byla ta blesková objednávka z Knihcentra. Tentokrát byla pro mě a obsahovala knížku, kterou doufám upotřebím ve výchově i při hraní s Jiříkem a jak jsem do ní nakoukla, tak asi i s Nelou.
Anotace je k dispozici ZDE.

 

Třetí balík byl z Presco Group a schovávaly se v něm dvě krásné novinky pro děti. O těchto knížkách se více dozvíte ve videu o nakladatelství a v recenzích.
Nakouknout na bližší podrobnosti můžete ZDE. :)








No a poslední a největší balík, ten byl, jak už jsem psala, pro děti. Obsahoval toho víc, nějaké oblečení a hračky, ty ukazovat nebudu. Ale kromě toho nám babi sehnala také tu v TV opěvovanou novinku - novou edici Disneyho pohádek, která teď bude vycházet na novinových stáncích. Přiznám, očekávala jsem trochu kvalitu jako jsem mívala některé Disney pohádky já, ale zase nemůžeme po novinové společnosti chtít zázraky. Knížek bude 50ks a budou stát 39Kč a myslím, že začít je číst těm nejmenším není vůbec špatné. Takže my je asi budeme fakt sbírat.
První knížka byla Lví král






A to je vše. :)

S láskou, vaše Sabi!

5 komentářů:

  1. Taky máme první knížku z Disney Zlaté sbírky pohádek. Jenom malá oprava - těch knížek bude celkem 80. Od druhého dílu je za 39 Kč a pak za cca 100 Kč (z hlavy přesně nevím).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné :) Lvího krále jsem zahlédla v trafice :) Měj se krásně, Sabi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prima nadílka. :) Ať dělá jenom radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky to budou krásné, ale myslím si, že je to zbytečně moc peněz za útlou knížku. Taky máme tu první a tím jsme skončili. Spočítali jste si, kolik taková edice bude ve výsledku stát? Dopočítala jsem se 7.772 Kč. To raději koupím kvalitní pohádky, třeba od našich autorů. A ještě si vyberu, jaké.

    OdpovědětVymazat
  5. There is shocking news in the sports betting industry.

    It has been said that every bettor must watch this,

    Watch this or quit betting on sports...

    Sports Cash System - Automated Sports Betting Software

    OdpovědětVymazat