pondělí 4. září 2017

Knižní tip 1/9


Ahoj milí knihomolové!

Je tady září. Konečně! Myslím, že ač děti a mladiství září nesnáší, protože jim začínají školní povinnosti, knihomolové už dobře ví, že končí prázdniny nejen školákům, ale i nakladatelstvím a začne vycházet více krásných a lákavých knížek. A tak jsem si říkala, sáhnu po nějaké novince, nebo vám ukážu, co mě zaujalo ze starších kousků a mám na to zálusk?


Nakonec jsem zvolila variantu druhou, i když ono to zase až tak staré není. Dva roky není moc. I když pro nakladatele a knihkupce je kniha "stará" už po dvou měsících.  A zvolila jsem tentokrát první díl ze série čínských thrillerů od oblíbeného autora Petera Maye, kterého vydává nakladatelství Host. Já jsem od něj kdysi poslouchala jako audioknihu Skálu, ale pak jsem ji nedoposlouchala, protože už jsem neměla klid a čas na poslech. Rozhodně jsem však na něj nezanevřela a ráda bych ho vyzkoušela ve čtené podobě a přečetla si postupně všechny jeho knihy. A tak jsem dnes sáhla právě po této...


Jak už jsem psala, Pán ohně je první díl ze série, z toho důvodu jsem vám sem nedala novinku, která nyní vyšla - a to Hadohlavec, což je už čtvrtý díl. Pokud vás zajímá anotace Pána ohně, můžete nahlédnout ZDE. Na stejném odkazu také zjistíte, kde knihu seženete nejlevněji. :)

Znáte tuto sérii? Čtete ji? Nebo vás chytily jiné knihy od autora? Určitě mi napište, protože ač je hodně vidět u některých booktuberek, na knižních blozích je tak často nevídám...

Vaše Sabi! :)



2 komentáře:

  1. Taky už jsem nad sérií přemýšlela. Ale zatím na mě čeká nasyslená série Ostrov Lewis :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám za sebou Skálu, ale zbytek trilogie z ostrova Lewis na mě čeká, takže zatím s dalšími knihami od autora otálím :)

    OdpovědětVymazat